Posted by: syamsalleh | November 24, 2008

Ada pub baru buka kat rumah aku…

Korang…

Ada pub baru buka kat tingkat bawah rumah aku. Kamal bolehlah ko datang ‘dugem’ kat rumah aku. Ditaja oleh Carlsberg lagi. Namanya Time Kick.

Ni mak aku tak tau lagi ni..he..he…Lepas raya haji ni ada surprise untuk dia. Haruslah dia dan mak cik aku buat tinjauan ala-ala Karam Singh Walia ke tempat itu….he..he…he..

Cuma yang aku takut adalah akan timbul masalah yang sewaktu dengannya iaitu orang mabuk dan membuat kacau. Pub dekat menara PGRM tu pun dengar sampai rumah aku….Aku kalau nak joget kat rumah pun dah boleh..he..he..he…

Ude belum pernah sampai lagi kan rumah I. So, nanti balik sini jemputlah ke rumah…Yang lain-lain tu pun janganlah segan ye…Nanti I masak sayur asam dan ikan kembong masak nenas….


Responses

  1. abg, jom le g pub bwh 2..
    setakat minum coke ok pe..
    ibu x mrh nyer..
    then kt amik la pic n sent kat ibu..
    ate pengsan satu kg..
    hua3..

  2. ape barang coke , minum ayer kejayaan johan la
    bru kaw
    mau lg secawan
    he3

  3. ish..ish…kome ni nanti teman ckp kat ayah baru kome tau langit ate tinggi ke rendah….
    Nak tau…ada satu lagi baru buka..betul2 sebelah kedai mamak..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: