Posted by: syamsalleh | November 12, 2008

CTA

Nama sebenar Siti Aishah. Tapi dikenali sebagai CTA. Orang Melanau berasal dari Sarikei, Sarawak. 10 tahun telah kumengenalinya. Satu fakulti, satu jabatan.

Telah berumahtangga dengan Hayazi. Kisah pertemuan mereka ibarat kisah cinta si pari-pari. Diijabkabulkan di Matu-Daro (punyalah ulu tempat ni).

Ada 3 anak Hasya (4 tahun), Adam (2 tahun) dan Hana (telah meninggal dunia).

Dulu dia moody, sekarang tidak lagi. Dulu dia kawanku bercerita mengenai fosil. Rajin dan tekun.

Teman makan tengah hari. Teman boleh dibawa untuk cerita suka dan duka. Gossip pun boleh juga.he..he..

Gembira melihat transformasinya dari seorang gadis menjadi ibu yang penyayang.

Lagu tema aku dan cta ialah Jika oleh Melly Goeslow dan Ari Lasso.


Responses

  1. CTA….ibu yg penyayang & isteri yg baik. aku mmg setuju ngn kata2 syahrul kt atas.

    Juz sumtim clumsy gak…..b’serabut lar!

    Jgn marah yek CTA!

  2. x marah sya…I’m just being own self…hahaha…tu yg aku syg kt Pkya sb dpt terima aku seadanya…saayaaang abg!

  3. CTA..kawan aku yg tabah.
    aku kagum sekarang sebab dia pandai masak.
    thumbs up!!


Leave a Reply

Categories

